Lugna kvällen

Jaha. Här sitter jag. Noel var väl trött. Han pratade med mormor kvart över sex, sa ett hejdå ganska snabbt och sen pratade jag. Efter en minut sov han. Rakt upp och ner bredvid mig med huvudet vilandes i handen. Nu har jag plockat undan efter maten och gjort mig en kopp kaffe.



Jag köpte ju en kofta häromdagen! Så här fin är den, om ni kan se vill säga.



Ni vet det där pommesfrites-spelet jag köpte till Noel? Jag är fan sjukt svag för sådana där spel. Känner ni igen det?



Det är liksom samma grej som Tipp, den där leken med russin där man lägger ut ett antal och en tänker på ett av russinen och den andra käkar tills den råkar ta det russinet den andre tänkte på och då skriker man Tiiiiiiiiipp. Ja, ni fattar. Jättekul, tycker jag. Plockepinn kan också få vara med i denna kategorin, fast ändå inte. Det är inte samma hisnande spänning så man hoppar till.

Jon jobbar sent idag. Jag skulle kunna tänka mig något gott till säsongspremiären av Desperate Housewives. Jag har tur som har en kille som också älskar det. Våra favoriter är Tom och Lynette. De har ett sådant schysst sätt att lösa konflikter på. Tuffa, ärliga och rakt på sak blandat med självdistans, ödmjukhet och kärlek. Inte helt lätt alltså.
Får väl se om vi hittar på någon god fika. Blir ju lite nere när jag vet att min lilla vänklump sitter utan mig och äter gott. Vad äter ni? Puss

Kommentarer
Postat av: en emma

jättefin kofta! min syster har en sån ungefär:)

2009-03-03 @ 19:13:02
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: annakaroline

Visste väl att det skulle komma ett inlägg om hemmafruarna! :-)



Själv äter jag hembakat mumsigt bröd. Gott efter skön simning i Furulund...



Är det Jon som är din kille? Eller Noel? Ni får ta och gifta er nu, darlings? Börjar bli för gamla för att vara kille/tjej till varandra!!! :-D Hahaha, nej jag bara skojar. Lät så gulligt bara med kille...!



Puss på er!

2009-03-03 @ 21:04:25
Postat av: Madde

Vi skulle ju promenera ju! Jag vaknade nu... Magnus för en kvart sen.. vi är kassa på att lägga barn, det är för mysigt helt enkelt.

Kram!

2009-03-03 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0