Jobb jobb!

Ojojoj, vilken dag jag hade igår! Tog tåget till Lund klockan sju. Gjorde sedan min första jobbintervju på Onkologiska kliniken. "Du gjorde en riktigt bra intervju". Tack. Tack för jobbet. Sen bar det vidare till Medicinen. "Hur många procent vill du jobba? När vill du börja?" Tack igen. Det lutar åt det första. Idag ska jag dock på en till. Får väl se hur det känns.

Efter intervjuerna igår åkte jag hem till mamma och åt thaimat som jag köpte med. Sen var det första praktikdagen på onkologen i Malmö. Det var en del så där första dagen men det blir nog bra. Efter jag varit i Lund idag tänkte jag se Desperate som min kära mamma spelat in till mig.

Vi vaknade av klockan kvart i sju imorse. Jag var riktigt nära att inte ställa den igår kväll. Noel vaknar ju alltid. Men man vet aldrig, sa jag. En dag så sover han och så missar vi tiden. Sagt och gjort. Jon kunde även ha missat sitt flyg. Han ska flyga till Stockholm från Ängelholm i världens minsta plan och håller på att skita på sig av nervositet. Jag har en superdag. Kan inte bli annat när man får sova längre än vad man gjort på flera månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0