Dessa dagar

*Jag kan mycket väl ha kört på tentan. Den första i så fall. I så fall inte för att jag kunde för lite utan för att det var en dålig tenta. Flervalsfrågor med diffusa skillnader och frågorna låg på en konstig nivå. Detta tyckte alla och det finns en risk att över hälften missar den. Då är det en dålig tenta inte okunniga studenter. Vi är förbannade och besvikna. På onsdag faller domen.

*Jag och Johanna gick på after work vilket låter blygsamt. Det blev det inte. Jag blev verkligen full och tågresan var mycket speciell. Fick bli upphämtad av Karoline på Johannas inrådan på stationen kl elva haha. Katastrof. Men vi hade det kul och jag fick träffa min gamla körskolelärare. Han bjöd på romshotar och jag ville väl imponera och ta dem i ett svep. Det gick bra tills jag fick gå till toan. Kan ha berott på att jag inte ätit någonting alls. Klantigt.

*Idag har vi varit i Helsingborg och spelat olika instrument på Dunkers Kulturhus där Jon jobbar. Ätit gott och tittat på fina utställningar.

*Truls är här och vi har ätit middag och nu är det melodifestival med glass, kolasås och mandelbiskvier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0