Anställd!

Idag blev jag erbjuden tre jobb. Tackade ja till Onkologen i Lund! Det verkar bra och känns så spännande att snart få komma ut och jobba på riktigt. Kan verkligen inte fatta att jag blir sjuksköterska snart. Och det bästa är nog att få ett riktigt jobb. Visst är det sommarjobb men det verkar finnas goda chanser till att få något mer efter september! Och med en riktig lön! Visst är lönen inte så bra för syrrorna men det är ändå det mesta jag har haft och det känns så jävla bra! Tänk, 27 jävla år gammal och nu först skaffar jag mig ett riktigt jobb med en riktig lön. Fatta!!!

Imorgon tar jag tåget kl sex...det blir en mysig familjekväll för att på lördagen dra iväg till Karlskrona och åka på en liten kryssning till Polen. Jag och Malin ska partaja till det riktigt ordentligt. Denna gången ska jag komma ihåg att äta bara så att jag inte däckar kl 21...men det blir kanske lite lättare när man blir erbjuden buffé. Det är bara det att i den här buffén för 290 kr ingår det inte bara all mat utan även hur mycket vin och öl man vill. Helt sjukt egentligen.

Nu ska jag fortsätta se Antikrundan och sen blir det Vad blir det för mat med käre Per.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis, grattis igen! Så jäkla kul och skönt och underbart. Då kan en av oss fira examen utan hjärtat i halsgropen i alla fall!



Ha så fantastiskt roligt på kryssningen, det låter så härligt!



Puss och kram

2009-03-20 @ 00:21:24
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: annakaroline

Grattis till jobbet! Vad härligt med riktig lön och ett riktigt jobb. Jag är 30 och har ännu inte lyckats med det där... :-D



Och vad skönt att det är i Lund. Går ju jättesnabbt att pendla!



KRAM!

2009-03-20 @ 07:06:22
Postat av: Mia

GRATTIS! Skönt att det är på det hållet.

Börjar du jobba nu direkt eller efter sommarn?



Kram

2009-03-21 @ 10:57:41
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0