Nya inköp!

Idag fick jag shoppat lite! Fast det fattas några saker. Lite fler linnen och tröjor, byxor och shorts/kjolar.

Jeansjacka! Har velat ha en sån här kort modell jättelänge men inte hittat någon som känts riktigt bra. Denna satt som en sportkeps på mig och fick följa med mig hem.

NewYorker - 269 kr



Söt liten kjol också från NewYorker - 100 kr. En affär med en hel del skit men också en hel del fint.



Fantastisk sommarklänning från Vila - 100 kr



Jeansshorts från Lindex barnavdelning (stl 164 haha) 199 kr. Inte så jäkla billigt. Det var ju ändå barnavdelning!
Jaja, de fick följa med de med, de satt bra.



Nu ska vi se Seven Pounds med Will Smith. Tips på två andra bra filmer: Frozen river och No country for old men.
Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskade Seven pounds, vad tyckte du? Jättesnygga kläder alltihop, haha barnavdelning :) Men var ligger NewYorker?

2009-07-06 @ 06:15:30
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja visst blev det fint!

Du får låna mina skor när du vill ;)

Åh jag älskade Seven Pounds.

Vilka fina kläder, jag älskar klänningen!!

2009-07-06 @ 10:49:30
URL: http://jennybergqvist.blogg.se/
Postat av: ANNA

åååå älskar den gula, du kommer se ut som en blomma i den. Härliga bilder du lagt upp att kika på, man känner sommar. TUSEN PUSSAR min söta



anna

2009-07-07 @ 19:25:43
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0