Husmor var det visst.

Fina krusbär, eller hur?



Och krämen blev faktiskt riktigt lyckad.



Ser kanske lite grå och tråkig ut på bilden men den var fantastisk.
Mitt i allt detta fick jag för mig att göra aioli. Det blev en spansk variant med ägg, fransk senap, vitlök, citron och olja. Blev jättegod och jävligt stark. Perfekt till räkorna imorgon. Var inte alls sugen på tråkig majonnäs.
Det här är verkligen typiskt mig. Antingen ligger jag på soffan en hel dag eller så går jag igång totalt på en massa projekt, gärna på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad gott! Vad inspirerad jag blir!

Kram på dig

2009-07-24 @ 09:52:11
Postat av: Lollo

oo krusbär so e så himla gott!

2009-07-24 @ 18:07:58
URL: http://shakeitlikethecrowd.blogg.se/
Postat av: Petra

Mums, krusbär som är SÅ gott! Alldeles för länge sedan man åt det...

2009-07-27 @ 20:58:20
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0