Full rulle

Nu är det mycket i görningen. Mycket roligt i görningen!

Fredag: Handla lite kläder och annat välbehövligt till resan nästa vecka, sen se Baksmällan i Lund, efter det rökta räkor och varmrökt lax där hemma från Ringsjö fisk. Noel ska vara på landet i helgen eftersom vi båda jobbar och står i.

Lördag: Jobba 6.45-15.45. Sen övernatta hos mamma. Ska vara själv och tänkte kosta på mig något smaskigt.

Söndag: Jobba 6.45-15.45

Måndag: Jobba 13-21.30

Tisdag: Jobba 9-18

Onsdag: Städa hela huset, packa, baka bröd

Torsdag: Upp 3.45 och bege oss till flygplatsen!

Idag är jag själv eftersom Jon spelar. Fick ett ryck och tänkte faktiskt gå ut i trädgården och plocka en massa krusbär och göra en god kräm. Har aldrig gjort det innan, däremot blev jag bjuden på det en del hos min mormor på somrarna när jag var liten. Eftersom jag tagit över hennes goda brödbakande tänkte jag nu även göra krusbärskräm. Jon har gjort svart -och röd vinbärsgelé och saft. Oj, så husliga. Ja visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0