Sköna fredag

Idag var elektrikern äntligen här och fixade vår badrumslampa! Vilket mirakel! Så nu har jag tvättat golvet och gjort det fint där inne och det blev super.

Vi var hos tandläkaren med Noel. Ville inte ta någon bild där inne, kändes som att han var tillräckligt pressad utan att jag skulle trycka upp kameran i ansiktet på honom. Men oj, så söt han var när han satt i den enorma stolen medan tandläkaren räknade tänderna och inspekterade! Hon tyckte vi skulle sluta med napp. Så klart. Vi har väl tänkt innan att vi inte vill stressa på allt för mycket utan att det ska ge sig självt. Idag bestämde vi oss dock. Så imorgon bär det av till Lund för att hänga alla nappar i ett nappträd och Noel verkar förvånansvärt medgörlig. Sen ska vi åka till en leksaksaffär där han får välja vad han vill, inom rimliga gränser...





Vi åt en god köttfärssås.



Nu ser vi På Spåret och om ett tag ska jag göra iordning lite kvällsmat bestående av mitt nybakta rågbröd och varsin kopp te.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skojar att ni fått belysning i badrummet?!! jag kan inte tro det är sant..WOW! :D



Hoppasatt det går bra med nappavänjningen, nappträd är bra dem!



Kram

2009-01-16 @ 21:14:23
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0