En lördag i januari.

En härlig dag har det varit. Min systers barn var här.  Sen var det 30-årsfest/inflyttningsfest hos Karoline. Mycket trevligt. Jon var trött så vi gick hem redan vid tio. Hade väl tänkt stanna till tolv-ett eller något men nu blev det så här. Jon hade ju jagat hela dagen och nu när man väl är hemma är det ganska mysigt. Sitter med min mamma och dricker ett glas vin och ser lite på Den gröna milen. Fantastisk och förfärlig film. Mår dåligt bara jag tänker på den. Här kommer lite bilder från dagen.










Så här rosa var jag kvällen till ära. Och de fina skorna var perfekta.







Karoline undrar om det verkligen kan vara det hon tror i paketet.









Karoline hade gjort underbara cupcakes.



Jag i natten.



Min nya favvotröja.




Kommentarer
Postat av: Willea

Hej Sis! Kul att se bilder från igår :). Hoppas ni hade kul på kvällen. Mina små busungar var ordentligt övertrötta när de kom hem, slocknade i soffan båda två efter en stund. Idag ska vi till Malmö och städa det sista. Mindre kul när man tittar ut på vädret... Men, sen är det iaf helt klart!



Vi hörs, kram H.

2009-02-01 @ 09:37:14
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: annakaroline

Hej söt!



Håller med om att ni gick för tidigt..!!! Vi skulle ju dansa du och jag! :-D



Men du vilka hemska dubbelhaksbilder på mig, blärk! Men man är väl vad man äter - en stor cupcake alltså!!!



TACK för grymt fina presenten! Blev så himla glad!!!

Puss!

2009-02-01 @ 17:07:16
Postat av: Emelie

Jag gillar tröjan, men kanske ett par byxor till?? Haha, fan vad goda cup cakesen såg ut, sweeeet!!



Vad härligt att du tivs på praktiken också, det låter så spännande!



(Och Karoline om du läser, du är hur söt som helst men jag tycker nog att bilderna inte gör dig riktigt rättvisa)



KRAM!!

2009-02-02 @ 21:37:20
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0