This is spinal tap

Blandade dagar. Jobb på härliga David Design i Malmö. Jag vill bo där. Kanske att jag inte hade behövt tre vardagsrum. Hade i alla fall kunnat tänka mig att få med mig en större del av saker därifrån hem till vårt hus. Jag blir helt besatt av vissa saker när jag jobbar där. Sen går det ett tag och så lugnar jag ner mig lite.

Idag har jag och Johanna jobbat på vår opponering som äger rum på tisdag. Det är inte så lätt när man inser att uppsatsen man ska opponera på har fler brister än fördelar. Svårt och inte så kul.

Ikväll började jag se Let's Dance men blev avbruten då Jon såg att en av hans absoluta favoritfilmer skulle visas ikväll. "This is spinal tap". Vad är det med denna film? Tydligen har Jon citerat filmen hundratals gånger under vårt förhållande men jag känner inte igen en enda kommentar. Det är en slags fejkad dokumentär om ett fiktivt rockband som tydligen är en riktig klassiker. Aldrig hört talas om. Precis pratade jag med min nyfunna fina vän Karoline och det visade sig att det var en av hennes mans favvofilmer också. Hahaha.



Imorgon är det lördag. Mycket skönt. Klockan elva kommer det hit en kvinna som eventuellt ska bli dagmatte till Hilma. Hoppas hon klickar med oss. Det hade underlättat enormt, kan man säga. Nu ska jag fortsätta dricka mitt rödvin och läsa lite bloggar. Här är jag igår. Lite snyggare än grabbarna där uppe i alla fall.


Kommentarer
Postat av: annakaroline

Jättefint foto, sötnos! Ja på dig alltså - inte spinal tapparna.... :-)



puss.

2009-01-09 @ 22:54:06
Postat av: Emelie

haha, vad är det för en konstig film? Aldrig hört om...är den sevärd? Förmodligen inte med tanke på vin och chipsbilderna då...;)

2009-01-11 @ 01:07:11
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0