Nyttig eller onyttig

Nu har jag kommit hem från en riktig mysig sammankomst på Västergatan. Karoline är fin och vi har pratat förlossningar och sömnvanor. Det började lite misslyckat dock, då jag kom dit med överraskningar som var chips och godis som fint skulle komplettera hennes vindruvor och biscotti. Precis när jag visar påsen berättar hon att hon just slutit en pakt med en vän om att gå ner ett visst antal kilo till juli och den som förlorar får bjuda den andre på shopping för en femhundring. Jahapp. Så här såg soffbordet ut:



Här är Karolines del. Fem chips som noggrant planerades in under kvällen. Hon var riktigt duktig.



Här är min del. Tragiskt, haha.


Kommentarer
Postat av: annakaroline

Hahaha! :-D



Men sen glömde du ju fruktgodisarna, så jag var tvungen att sluka dem... Skit oxå!

2009-01-15 @ 23:16:02
Postat av: Emelie

Haha, stackars Karoline. Men tur för chipsmonstret kan man ju säga ;)

2009-01-16 @ 09:48:17
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0