Lite nytt. Lite lyckligare.

På loppisen i helgen blev det bland annat den här fina termosen!



Idag hade jag sista dagen på min praktik för denna vecka. Jag hann inte med tåget vid tre så jag passade på att hinna inom Triangeln och köpa lite förnödenheter. Strumpor till Noel och strumpbyxor till mig, nya hörlurar till Ipoden, skokräm och någon slags poleringsgrej och sen det bästa av allt. Dessa skönisar.




Så fin jag kommer att vara om fossingarna nu.
Känns som att jag får vänta ett par veckor bara. Allt mitt blod har härmed sjunkit ner i benen och det värker och värker. Väntar på lite massage snart. Hur fan klarar op-syrrorna sig? Ajajajajaj....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad snygga!! Jag vill också ha!



Grymt att du klarat av en vecka, jag tror på stödstrumpor och tillvänjning helt enkelt...



Kram!

2009-01-30 @ 08:13:10
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Jessica

Snygga! Önskar jag var 10 cm kortare så jag också kunde ha högklackat! Jag vet att det är en vanesak, har jobbat gående och stående, det tar 1-2 veckor. Jag är avundsjuk på dig, jag vill också gå på loppisar!! Trevlig helg!

2009-01-30 @ 16:21:47
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Batgirl

Vilka coola skor, verkligen!

Å jag ser att de har den fina gröna "disktrasemössan" i skåne också :-) Första dagen tog jag en såndär ful duschmössetyp för att den första jag såg hade en sån.. men sen har jag hållt mig till den där gröna! Det positiva med dom är ju att man inte behöver oroa sig för hur frisyren ser ut när man kliver upp! Hoppas att dina ben fortfarande håller efter veckan på operation!

Trevlig helg!

kram Camilla

2009-01-31 @ 11:44:03
URL: http://batgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0