Födelsedag

Morgonen startade med frukost på sängen för födelsedagsbarnet (gubben) Jon - 33 år! Lakanen bör nog bytas nu men man har blivit härdad efter att ha varit förälder i några år så det får bli morgondagens projekt!

Jag drog sedan på mig min 30-kronorsstövlar från Pingstkyrkans loppis i Älmhult för att åka och jobba på David Design. Hade dock ett par andra på mig hela tiden och dessa fick ligga och skämmas i väskan. De är helt okej att gå i men att stå upp flera timmar...nej...



Efter jobbet åkte jag till Lund för att fira Jon hos hans föräldrar. Det bjöds på champagne! Hilma var så duktig hela eftermiddagen. Vildsvinsgryta och blåbärspaj stod på menyn. Noel blev besviken över att det inte skulle bjudas på tårta. Det var ju trots allt födelsedag idag! Gjort och sagt. Farfar och Noel begav sig till affären och inhandlade en prinsesstårta. Tur var det för man var ju inte alls mätt efter den maten man ätit...Noel somnade som en gris i bilen och nu ser vi lite på Eternal sunshine of the spotless mind.
















Kommentarer
Postat av: annakaroline

Grattis i efterskott, Jon! Hoppas du hade en bra dag. Och det verkar ju som att din fina familj tog väl hand om dig!. Kram.

2009-01-25 @ 07:17:56
Postat av: Mademoiselle Moyenne

Det verkar som att det blev en riktigt mysig och lyckad dag, så kul!



Stövlarna är fortfarande okristligt snygga (hehe, på tal om att de är köpta hos pingtskyrkan...) Synd att de inte är så bra att gå i, varför är det alltid så? De snyggaste skorna är de obekvämaste...



ja, det var riktigt härligt med en riktig vårstädning och middagen var jättelyckad. Gott, så gott!



Kramar

2009-01-25 @ 23:28:10
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0