Den finaste barnfoten


Kommentarer
Postat av: annakaroline

jag är ledsen... men det är den NÄST finaste foten... nämligen!



:-)

2009-01-16 @ 21:21:06
Postat av: Kristina

Klart! :-) Det är som när jag visar bilder på Daisy på Fejan för Jon och säger: " Är hon inte den sötaste ungen du sett?" och han svarar "Njeee, den näst sötaste i så fall" :-) Det är liksom underförstått att ens egna barn är måttet hahaha. Kram och hoppas ni har en fin kväll! Ska se den nya serien med Christina Applegate ikväll tänkte jag!

2009-01-16 @ 21:54:41
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: annakaroline

Ja, jag vet det är underförstått! Skulle bara bråka lite... :-)



Jag tänkte oxå se den nya med Applegate, trots att jag inte gillar henne. Men först ska vi se nya scrubs på datorn och sen resultatet på Lets Dance! Wow vilken partkväll... :-D

2009-01-16 @ 22:14:07
Postat av: Kristina

Jag vet att du vet att det är underförstått och att du busar med mig :-) They don't know that we know that they know we know :-) Eller hur nu det nu är han säger.

Mysig kväll, helt crazy haha. Kram!

2009-01-16 @ 22:31:00
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: annakaroline

Jaha, för först blev jag lite orolig att du kanske inte visste att jag visste att du visste... Men nu känns det bra när jag vet att du vet att jag vet att du vet! Om du vet vad jag menar!



:-D

2009-01-17 @ 09:50:38
Postat av: Madde

Den tredje finaste i så fall och jag har ingen aning om vad ni snackar om att ni visste och du visste och hej och hå... jag är fullt allvarlig ;)

2009-01-17 @ 10:45:50
Postat av: Madde

Den tredje finaste i så fall och jag har ingen aning om vad ni snackar om att ni visste och du visste och hej och hå... jag är fullt allvarlig ;)

2009-01-17 @ 10:47:24
Postat av: annakaroline

Oj nu blev jag riktigt förvirrad när Madde skrev sin kommentar två gånger..!? :-O Men ar hon då att hon faktiskt HAR en aning om vad vi visste att vi vet, och ÄR hon kanske INTE fullt allvarlig???



Detta måste redas ut!



:-D

2009-01-17 @ 18:19:06
Postat av: Kristina

Jag tror att hon kanske inte vet att hon vet att vi vet att hon vet :-) Sen är hon FULLT allvarlig ändå, eller vad handlar det om?

:-D

2009-01-17 @ 18:49:49
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0