Söndag

Noel vaknade tio i sex. Han somnar inte om längre som han kunde göra när han var mindre. Jag försöker förklara, om det inte är vardag och klockan är före sex, att han måste försöka somna om men det är inte lätt, så klart. Inte när man är liten. Även om han skulle må bra av att sova en eller två timmar till så har han svårt att styra det och somna om. Helgen har varit fylld med kuligheter, jag har haft praktik och inte varit så mycket hemma. Just imorse tyckte jag verkligen att Noel behövde sova lite till. Och tänka sig, han somnade om!!! Sov till tjugo i åtta. Vilken fröjd, säger jag.

Vi har varit i Löddeköpinge och handlat. Lite mat och lite kläder till Noel. Sen har min pappa varit här en sväng. Det blir inte så ofta och jag är glad över de få gånger han kan komma hit och faktiskt kommer för det är inte en självklarhet. Det är mer vanligt att han lämnar återbud än kommer. Nu har han varit ledig från sitt jobb på häktet i sju dagar. Då har han jobbat med annat. Han är byggare från början och han måste älska att göra det för varje ledig minut går till att hjälpa folk, vänner eller okända med diverse byggprojekt.

Ikväll blir en lugn kväll. Ser lite på Top Model som jag missade i veckan, sen är det Mia & Klara och The Break-up med Jennifer Aniston och Vince Vaughn. Perfekt söndagsfilm. Precis som förra veckan då vi såg The Holiday.

Imorgon är det praktik igen på KUA. 13.30-22 och sen 6.45-15. Lite jobbigt men mest kul.

Kommentarer
Postat av: annakaroline

Vilken kanal är The Break up? Tid? Vill se!



Låter som en skön helg! Det har vi oxå haft. Var på Center Syd och handlade mat, sen var vi bjudna på födelsedagstårta hos grannen. Faktiskt riktigt mysigt... :-D



Du jag kan tyvärr varken tisdag eller onsdag. Vilken annan dag kunde du ses?



KRAM.

2009-02-08 @ 19:40:14
Postat av: Anonym

Härlig helg.. nice att han somnade om! Stora killen :)

Vad länge sen vi hördes kristina, ringde nyss och innan det men upptaget. Jag kanske kan få hänga på er dejt i veckan om ni inte ska göra något på tu man hand? ;)

Kram

2009-02-08 @ 19:53:42
Postat av: Anonym

varför blir det alltid så konstigt när jag skriver.. hur som helst så var det madde som skrev det ovanstående... kram

2009-02-08 @ 19:54:33
Postat av: Kristina

Vi hade tänkt ta en sväng till Ikea men har inte bestämt någon dag. Kanske inte blir denna veckan?? Vi hörs om det! :-) Klart du ska hänga med!



the Breakup är på trean kl nio!

2009-02-08 @ 19:57:29
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: annakaroline

Gärna IKEA nästa vecka! Skulle vi fikas imorgon förmiddag, Madde?



Får inte kolla på the break up... :-(

Vi ska se nerladdade serien The Big Bang Theory - så rolig!



Puss på er!



2009-02-08 @ 20:41:46
Postat av: Mia

Såg du reprisen då?

Well, du missade mysiga Chuck and Blair moments. Hon skulle äntligen dock livrädd säga att hon älskade honom men Dan stoppade henne i sista minuten för att hämnas å Vanessas vägnar. Men Chuck fick till slut reda på hur hon kände men de bestämde att de inte skulle säga det som en del av det här spelet de kört de emellan. Att jaga varandra liksom. De ska bli tillsammans på riktigt först och det ska komma naturligt.

Övrigt, Serena började dejta någon ny och Chace och Jenny ?? blev ihop. Galet, vad är hon, 15!?



Tur du har mig. :)

Stor kram

2009-02-09 @ 21:38:57
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Mia

HAha, han heter nog Chace i verkligheten. Men vad heter han i serien??? totalt hjärnsläpp men han var tillsammans med Blair först och hans pappa har åkt i fängelse..Vet du vem jag menar? :)



Kram Mia

2009-02-11 @ 10:21:10
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0