Fläng.

Vilken tom vecka här då. Har flängt lite fram och tillbaka mellan mitt hem och mitt gamla hem hos mamma. Lite jobbigt att pendla hit och dit men när jag är framme där är det mysigt att dricka te, spela yatzy och få en god räkmacka. Imorgon sover jag hos mamma. Sen börjar jag 6.45 på fredag, åker hem vid 15, tillbaks till Malmö 21 och börjar 6.45 på lördag igen. Ledsen att det enda som skrivs här är om mina tider. Men det är det enda som verkar hända i mitt liv just nu.

Skrev läkemedelsberäkningstentamen idag. Hade lite glömt att plugga och helt plötsligt var det dagen innan. Det är ju ingen svår matte men man måste ändå räkna lite uppgifter och komma in i tänket och logiken. Det gick bra, jämförde mina resultat men ett antal andra och som det ser ut har jag alla rätt. Ja, man måste ha alla rätt alltså. En tenta av fyra avklarad. Den lättaste, tror jag. Nu väntar tre jävliga som jag inte har en aning om hur jag ska plugga till. Jävla Almås-idiot.

Ikväll blir en halvkul kväll då tv:n är bokad för fotboll. Orkar inte engagera mig, känner jag. Det krävs ett mästerskap och gärna en final med Sverige för att jag ska orka hålla intresset uppe hela matchen. Då är det kul.
Ska duscha. Risken finns att jag fastnar där hela kvällen för så frusen är jag.

Kommentarer
Postat av: annakaroline

Jippie ÄNTLIGEN ett inlägg! Som jag har väntat! :-)



Ha en mysig kväll i duschen! Kram!

2009-02-11 @ 20:06:40
Postat av: Mia

Håller helt med dig. Det måste vara en landskamp eller liknande för att jag ska bry mig.



Kram Mia

2009-02-12 @ 12:14:42
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Stackare, hoppas du är varmare nu :)



Förretsen missade jag också fotbollem, vi har inte den kanalen men av recensionerna att döma missade vi två jäkligt snygga mål i andra halvlek...lite synd kan jag tycka men jag kollad epå Heroes i stället.



Karoline: Har du tröttnat på min blogg? Vad vill du ha, spänning, intriger? Jag behöver tips!



Kram!

2009-02-12 @ 13:23:28
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0