Fina

Min fantastiske lille kille. Vi har fått alldeles för lite tid tillsammans på sistone. Jag har märkt det på honom. Och imorgon jobbar jag sent och sover hos mamma och på onsdag åker Noel och Jon till landet. Jag kommer på fredag. Detta innebär ju att jag ser honom imorgon bitti en pyttestund innan dagis och sen inte förrän på fredag. Just nu känns det jobbigare än vad det gjort innan då vi varit ifrån varandra några dagar. Då har jag kunnat njuta och uppskatta egentiden. Ja, det gör jag väl nu med kanske men jag kommer att sakna honom så. Och framförallt blir det jobbigt att veta att han saknar mig så mycket. Fast han kommer nog att ha mycket annat att tänka på med farmor, farfar och pappa på landet.




Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, så långt hår han ser ut att ha fått! Är det nytvättat? Så söt! Ha en mysig helg på landet!

2009-02-19 @ 08:48:58
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0