Helg

Igår var jag ensam här hemma. Jon spelade och Noel sov hos farmor och farfar. Lyckades få med mig sushi hem innan tåget gick och köpa en påse chips. Så gott det var med sushi. Äter det väldigt sällan men då är det just när jag blir riktigt sugen på det!
Somnade vid halv tio i soffan...så klart. Vaknade vid halv tolv, somnade om och vaknade sen halv två. Då masade jag mig till sängen och sov till tio! Nu är jag utvilad!
Idag bjuder dagen på härligheter. Först ska vi hämta Noel i Lund. Sen till lillasyster för att lämna hennes present. Sen köpa vinterskor till Noel och jacka till Jon. Förhoppningsvis är vi klara till halv fyra för sen blir det födelsedagsmiddag hos mor min. Tyvärr bara med den ena systern och hennes familj. Den andra ligger hemma med en två dagar gammal bebis! Ja, hon fick en liten Gabriel den 3 december. Längtar så efter att få träffa dem!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0