Sjuk dröm.

Inatt vaknade jag av att Noel kom in till oss. Mumlade något om chokladbollar, har jag för mig. Skumt.
Jag var fortfarande kvar i min dröm och ville bara fortsätta drömma. Vem fan drömmer om att man är på en helt sjukt kul fest med Carolina Gynning och Andreas Kleerup och minuterna innan att man var i Paris och halvhånglade med Gynning i en park? Sjukt rolig dröm var det i alla fall. Tyvärr lyckades jag inte hitta tillbaks till den när jag somnade om. Men mer sånt, tack, det var kul.

Skolan var okej. Skippade sista föreläsningen som involverade en artikel jag inte läst och pluggade med Johanna istället. Här kommer ett par bilder. En Kristina som försöker göra det här med kvalitativ metod lite mer intressant och sen en trött, uttråkad Johanna.





Imorgon är det plugg hela dagen och jag måste försöka få lite gjort. Har tenta onsdag nästa vecka och det känns lite katastrofalt faktiskt. Helst vill jag bara ut på stan, fika och handla grejer. Idag fick jag gå hem och ta hand om hunden. Så det blev inte jättemycket gjort. Okej, strunt i det idag. Nya krafter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0