Dagen so far.

Började morgonen med ett försenat tåg. Har varit det ofta på sistone och det är så trist. Tur att man har ett café så man kan trösta sig med lite kaffe. Fast det jag gör jag ändå...även om inte tåget är försenat, typ varje morgon...jaja.

Här sitter jag och väntar



Just det ja. Dagens outfit tänkte jag ha här på bloggen ibland. Dötråkigt och som alla andra men den här bilden var så söt så jag kan inte låta bli!



Oj, vilken smutsig spegel. Ska genast gå ner och putsa lite på den.

Sen grävde jag ner mig i mina böcker och anteckningar. Tänkte att jag får ta tag i det där med tentan nu eftersom den är om en vecka.
Efter det blev det ett par ärenden på stan och en snabb nötfika med Johan iklädd huckle. Vi lyssnade på sorgliga sånger och filosoferade ihop en liten stund.



Tror jag ska ta mig ut på en hundpromenad nu och sen hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder, du är så söt, Noel också men blixten kunde du väl stängt av?

2008-09-21 @ 00:47:35
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Emelie

Förresten ändra din länk till Sara. Trycker man på den kommer man till en Bible studies-sida!!! Du har råkat skriva blogpot istället för blogspot...

2008-09-21 @ 00:50:03
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0