Fortsatta avslöjanden om mig själv.

Oj, det var visst sju sanningar, inte fem. Jahaja, vad ska jag berätta mer då?

6. Ibland tvivlar jag jag riktigt mycket på mig själv. Kan känna på allvar att alla andra i klassen skulle kunna klara av att jobba som sjuksköterska förutom jag. Och då finns det några riktigt korkade, mjäkiga, menlösa, osäkra tjejer man bara vill smälla till. Har jag en dålig dag kan jag känna att de på något sätt skulle kunna fixa detta men inte jag.

7. Något jag skäms mycket över är att jag faktiskt är ganska oallmänbildad. Hur tränar man upp det? Känns som att jag har glömt ALLT jag lärde mig i högstadiet och gymnasiet. Hade behövt gå om hela grundskolan för att komma på rätt nivå, känns det som. Det värsta är att spela TP med människor som får mig att känna mig underlägsen. Jag ser då till att hamna i de allmänbildade människornas lag och låtsas tänka efter på frågorna, som att svaret finns därinne någonstans men att jag bara inte kan få fram det.

Det ni! Det var inga dåliga bekännelser, vill jag påstå.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0