Dagens.

Blev inspirerad av Sofie och gör nu en likadan.

Dagens...

humör: glatt och forskande.
konstigaste: när kontrollanten på tåget hem lät full och fnittrig i högtalaren.
käk: fisksoppa.
hurtiga: sprang upp till fjärde våningen i skolan.
känsla: ullared om en dryg vecka. Weeee...hahaha...
vill ha: ett badkar. Jag är så frusen idag.
musik: "God bless America" med Celine Dion på galan som gjordes precis efter elfte september. Egentligen alldeles amerikansk för mig men oj som hon sjunger. Fantastiskt och så sorgligt.
finaste: min vän Madde som ställde upp och passade Hilma-taxen som hon så ofta gör.
aktivitet efter jobbet: rida, rida ranka med Noel i knät.

Kommentarer
Postat av: Mia

Listor är ALLTID roliga! Man tröttnar liksom inte...



Vita golv...Hmm jag vet inte, inbillar mig att det ser mindre dammigt ut men har faktiskt ingen aning. Den av oss som får det första får tipsa den andra! :)



kram Mia

2008-11-20 @ 20:39:23
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Mia

Ps. Jag drömmer med om Boho chic våningen...Speciellt lampan som är Helena Christensen för Habitat. Tyvärr drömmer inte min plånboken samma dröm..:)



KRAM!

2008-11-20 @ 21:09:14
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tackar som frågar, jo jag tror att muntliga tentan gick bra idag och jag fick tillbaka hemtentan som jag fick 4 av 5 på så det var skönt. Jag har inte längre feber och halsont utan nu hederlig dunderförkylning, men det är skönt att kunna vara uppe och röra på sig.



Kram

2008-11-21 @ 16:28:17
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0