081104

Bestämde mig för att stanna hemma idag och plugga. Ville inte ha Noel alltför länge på dagis eftersom han är förkyld. Så jag planerade att ta mig i kragen, gå till caféet och plugga. Se på fan, det gjorde jag. Bara två timmar. Sen blev jag hungrig, köpte med mig en biskvi hem, åt lite rester och biskvin till efterrätt. Sen var jag mätt och belåten. Madde kom hit en stund eftersom Alva längtat länge efter sin nya hund. (Hilma) Hahaha.
Noel somnade tidigt idag med, tjugo i sju. Kvällarna blir långa och det passar ju mig bra som är en riktig kvällsmänniska. Ikväll är det extra kul eftersom det är Desperate Housewifes. Tyvärr kan jag inte vara med min fina som har Desperate-kväll med god mat och efterrätt. Jag och Jon brukar ordna något gott till kl 21 men idag finns inga sådanan planer. Kanske ska ge mig på ett försök att övertala honom att handla något när han går ut med Hilma...?

Här är ett par bilder från Teckomatorps café.

Traktens mat och café




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vi önskar så att du kunde vara med på desperatekvällarna med! Vi borde vara hos dig snart i Teckomatorp, det var ett tag sedan.



Det såg mysigt ut på kafét i alla fall och gött att du fick pluggat!



Kram fina du

2008-11-04 @ 22:57:10
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0