Lite avig är jag.

Jaha. Min kamera är borta. Vet inte hur och när det hände eftersom kvällen slutade lite halvt dramatiskt. Får hoppas på att den dyker upp. Har i alla fall dragit igång en efterlysning, kontaktat hittegods och polisen så jag hoppas på det bästa. Men igår hade jag sån ångest att jag inte kunde somna. Började gråta istället och kände mig helt psyko.
Idag har jag jobbat som vanligt. Sen gått på promenad med Madde, Viktor och Hilma. Sen lyckades jag till slut fixa hundvakt till Hilma. En trettonårig tjej som bor två hus bort. Jättego tjej som älskar hundar. Hon var så tacksam för att vi tänkte på henne haha. Så söt.
Var hos mamma med Noel efter jobbet och åt lite innan Jon kom och hämtade upp oss.
Malin...du läser väl detta förr eller senare haha. Nu ska du få höra. Vet du vad Hilma gjorde i fredags hemma hos mamma? Hon vågade knappt berätta för mig. Dina finskor hade stått på golvet och plötsligt ser mamma att Hilma bitit av remmen. Jag blev helt knäckt och tänkte bara att det här går ALDRIG att ordna. Gick till en skomakare på lördag morgon som skulle försöka så gott han kunde. Jag tänkte att de är redan förstörda så det kan inte bli värre i alla fall. Men idag hämtade mamma dem och berättade ikväll för mig att han hade gjort ett FANTASTISKT jobb! Jag blev så lättad. Så imorgon tänkte jag gå och lämna en blomma eller något till honom!
Imorgon ser dagen likadan ut. Hem till mamma och träffa Noel eftersom Jon är och repar. Sen åker vi hem vid sju. Nu ska jag surfa lite till och sen dra mig till kojs. Natti.

Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

Hej Kristina!! Va roligt att du kollar min blogg! Nu ska jag spana in din! ;-) Hoppas allt är bra med dej! Det verkar så i alla fall :-)!

Kram kram & hälsa Malin!!!

2008-08-01 @ 15:27:40
URL: http://prettyinpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0