Fan, jag föll för det!

Så, nu har jag precis handlat på nätet. Ni vet Blondinbella, den där bloggaren...hon har ju startat ett företag där man har möjlighet att köpa en produkt per dag till ett bra pris över nätet. Såg en gång Juicy Tubes och ångrade att jag inte slog till. Idag var det erbjudande på det läppglanset igen! Och dessutom min favorit, hallon. Så vad fan, jag beställde en. 99 kr! Sen frakt på på 29 kr men i affär kostar den närmre 200 kr tror jag! Och jag hade ångrat mig i affären, det vet jag! Jag har ju redan två haha. Men oj, vad härlig den är, var bara tvungen.
Just nu har jag koll på flera bloggar. Blondinbella...ja, jag vet...löjligt. Vet inte varför. Tycker nog att hon är lite märklig och en typisk Stockholmstjej med typiska inslag. Dessutom är hon moderat...hmm...ja, vad säger man mer? Men jag gillar henne ändå lite! Tycker det är kul att läsa och kolla på hennes bilder. Sen är det då min Em. Mademoiselle Moyenne. Härlig härlig. Kollar den flera gånger om dagen! Sen har jag fått nys om Emelies systers blogg, Saras blogg och Emelies Eriks blogg. Sen är det en till. Prettyinpink.blogg.se. En gammal klasskompis till mig som heter Sofie. Den följer jag också en del. Hon är kul.
Åh, jag som hade så lite pengar. Men om 10 dagar trillar det in pengar. Plus en lön i augusti då även ett FETT studiemedel kommer! Så jävla gött. Åh, nu längtar jag till skolan. Ska bli kul att börja läsa igen faktiskt. Fast det blir jobbigt som vanligt...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för publiciteten, kul att få bli omnämnd samtidigt som Blondinbella..haha

2008-07-23 @ 14:31:15
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0