Jag älskar Tradera. Och Gynning.

Idag har jag återigen fyndat på Tradera. Ett par splitternya Acne-jeans för 360 kr. Tror de kostar 1400 kr i butik. Köpte ett par likadana för ett par månader sedan, också på Tradera, för 160 kr.  Fast de var i en annan färg. Och för mitt presentkort jag fick från jobbet förra veckan köpte jag också ett par. En annan modell och lite ljusare är dem. Har insett att Acne nog är ett av mina absoluta favoritmärken när det gäller jeans. Självklart beror det på vilken kropp man har men för är de underbara. Sitter så skönt och precis rätt. Sålde själv ett par jeans för hundra spänn så det blev till och med lite billigare!
Så nu väntar jag spänt på att de ska dimpa ner i brevlådan om ett par dagar. Det är samma storlek och modell som de andra jag köpte så det blir säkert alldeles perfekt!
Nu blir det lite tv och sen ska jag läsa Ego Girl. Är kär i Carolina Gynning för tillfället. Fan, vad hon är härlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0