Idag har jag:

  • Legat i sängen till nästan halv tio (väldigt ovanligt att kunna göra när man är mamma)
  • Inte ätit frukost
  • Varit på stranden i Borstahusen och byggt sandslott
  • Varit på miniloppis i Torp som var väldigt tråkig men Noel hittade två lastbilar
  • Varit på loppis i Landskrona där jag köpte två krukor och ett litet fat för 20 kronor
  • Varit på Skofabrikens Loppis i Torp och tittat med Noel
  • Varit i affären och ätit glass
  • Gått en lång promenad med Noel i byn
  • Lämnat ett flak med ägg hemma hos Madde
  • Gjort omelett
  • Vikt tvätt
  • Röjt köket
  • Vattnat blommorna och tagit bort alla vissna blad och blommor
  • Bakat tekakor
  • Gjort frukttallrik till Noel
  • Visst gick jag upp halv tio men 6.20 var jag ute i trädgården med Hilma som skulle kissa och bajsa.

En helt vanlig dag med andra ord för mig. Ganska så full, eller?
Nu hoppas jag Noel somnar snart eftersom han varit vaken sedan 6.10 och inte sovit. Ser fram emot ett glas vin och Kalla fakta om tjugo minuter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0