I brist på annat.

Ja, eftersom jag fortfarande inte har möjlighet att lägga in några bilder så får jag helt enkelt hitta på något annat. Vill ju kunna dokumentera lite mer vad jag hittar på om dagarna och visa er. Just nu är det tyvärr ej möjligt. Men nu tänkte jag att jag skulle lägga in lite bilder från midsommar! Kunde vara kul, tänkte jag! Så voilà!



Så här spänd och glad var jag på att åka till Värestorp?



Detta var ju bara så kul, tyckte Noel.



Joakim, Lo, Linn och August.



Kolla in Noel stil. Han var helt fantastisk på att dansa kring stången.



Jag klappar och hejar, iklädd en gammal Mahjongkappa.



Den obligatoriska jordgubbstårtan kom sig väl till pass även denna midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0